2011年3月3日星期四

聽聽舊歌

最近沒有太多時間寫blog, 唯有post歌, 分享一下我的youtube playlist(都是我百聽不厭的歌。)

 


今個月公司有四個同事走(唉~)。覺得這首歌作為告別歌很適合。


 


有陳百強的講話片段呢~ 他說話不甚流暢,但給人真心的感覺。


 



不大喜歡郭富城,卻很喜歡這首歌。聽歌時自己好像回到九十年代。


 



既然揀的幾首都是舊廣東歌,不妨加多一首。
許志安很適合妖,可惜為了市場(我猜),他要露齒唱sweet sweet的《喜歡您是您》(是否個"您"?)。噢,他那時候還有首同樣精采的《不倦的蝴蝶》!
他某一隻碟,一聽便會勾起我青春期某些不愉快的回憶(現在想起,感到的卻是bitter sweet多一點)。


5 則留言:

  1. 咁多人過塘?  紐約圖書館有中文的桐野夏生的異常, 有冇睇過呀?
    [版主回覆03/03/2011 21:33:00]
    不是每個人都過檔。 沒有啊, 暫只看過她的兩本小說。

    回覆刪除
  2. 四個人走咗, 即係工作要其他同事攤分吧?
    保重.
    [版主回覆03/05/2011 20:25:00]有個請到人, 有個請緊人, 有個唔洗太擔心(因為易請人), 有個不會再請。我還好啦, 只是工作愈來愈濕碎和機械化, 我已沒有創意和沒有火(可能一開始都唔係好多)。

    回覆刪除
  3. 唔過檔都唔 lo 咁惡做?
    [版主回覆03/05/2011 20:27:00]我公司d人唔興搵到工先走, 不是因為好有錢, 而是本身不是用好多錢的人, 也有點金錢存備。

    回覆刪除
  4. 咁(簫灑)同唔忍得? 嘻嘻. 不過過得江的都是猛龍啦, 唔怕無嘢做的. 唔係高薪都唔易有錢存備. 呵呵. 明白.
    [版主回覆03/06/2011 05:26:00]我公司的同事是低薪但有存備。他們就是因為有些理想才接受人工低, 所以比高薪者更受不了氣。(你話要放棄高薪工作易還是放棄低新工作易? :P)

    回覆刪除
  5. 做得唔開心, 幾高薪都無用. 單身就可以唔 lo. 有妻兒的就要忍啦. 所以婚姻是男人的墳墓, 嘻嘻. 婚後還可追求理想的唔多. 無幾多個李安的.

    回覆刪除