2007年2月10日星期六

照片分享--這裡不是大陸


想不到米埔這樣漂亮!

 


7 則留言:

  1. 影得好靚呀! 我愛大自然!

    回覆刪除
  2. 回應好快喔! 不是我影得靚, 係個景靚姐! 你啲相仲靚, 同好有心機放在blog上。

    回覆刪除
  3. 我近年都好鍾意影景呀, 不過唔係用好Pro果d長鏡頭, 只係用d-cam影下玩下, 發現除佐要focus落d o岩o既位置先可以影到一幅靚相, 都唔容易的; 另一方面係要識攞角度, 如果唔識攞最佳角度, 就算個景幾靚, 都影唔到個mood出黎.  我覺得你影得好靚, 攞個角度、天同海同陸地o既比例好平均, 所以覺得影得好! 嘻嘻! 我地一齊努力影多d靚相, 一齊分享!!

    回覆刪除
  4. thought it was England!

    回覆刪除
  5. 謝謝!艾雲絲,近況如何? (可私人回覆)

    回覆刪除